Temat: Warunki narciarskie ogółem

Postanowiłem ( w końcu ) założyć nowe forum - Warunki narciarskie. Jako, że nasz Beskid Piękny oferuje parę ciekawych stoków i godnie konkuruje ze swoim sąsiadem - Beskidem Śląskim to warto poruszyć kwestię na łamach forum! Ja jestem laikiem w tych sprawach, więc "głos" oddaje innym wink Proponuje do każdego stoku zrobić osobny temat. W Małym już nieźle sypnęło wink

2

Odp: Warunki narciarskie ogółem

Na Żarze dobre warunki są zawsze, jeżeli tylko było parę dni mrozu. Dwadzieścia parę armat dość skutecznie naśnieża cały stok. Na chwilę obecną jest mnóstwo śniegu.
Nie polecam przyjazdu w weekendy, począwszy od piątku wieczorem - dzikie hordy. W sobotę do południa trzeba czekać czasem i pięćdziesiąt minut na wejście do kolejki.
Najlepsze dni to poniedziałek/wtorek/środa, w godzinach przedpołudniowych. Świeży stok, mało ludzi.
Jeśli są zainteresowani, mogę wrzucić cennik.

Ja na desce snowboardowej jeżdze już od 6 sezonów. Warunki narciarskie tej zimy są bardzo dobre. Długo nie było aż tyle śniegu. Najlepiej jeździ się po świeżym puchu, wtedy można poszaleć. Obecnie rzadko jeżdże, bo trudno mi się dostosować do rzeczy całkiem odmiennych jakie wykonuje.

4

a mnie ostatnio interesuja glownie trasy biegowe, wiem ze jest ich troche w okolicy Magurki, a jak to wyglada w innych czesciach tyh Beskidów

5

seduttore82, niejednokrotnie spotykałem biegaczy na czerwonym szlaku z Przeł. Kocierskiej w stronę Leskowca. Teren urozmaicony, aczkolwiek dla piechura niezbyt wymagający w normalnych warunkach zimowych wink Nie wiem jak na biegówkach, nigdy się tym nie parałem.

"Picie wódki, to jest wprowadzanie elementu baśniowego do rzeczywistości."
Jan Himilsbach

6

seduttore82 napisał/a:

a mnie ostatnio interesuja glownie trasy biegowe, wiem ze jest ich troche w okolicy Magurki, a jak to wyglada w innych czesciach tyh Beskidów