51

Odp: Mały Szlak Beskidzki

Przepraszam koledzy, ale zaczyna się robić off topic. Proszę wszystkie pozostałe osoby zainteresowane przejściem Małego Szlaku Beskidzkiego o podjęcie głosowania nad terminem i ewentulanie trasą (robimy całą, czy ją skracamy).

"Because it's there" (G. Mallory)
Moje galerie: https://get.google.com/albumarchive/105 … source=pwa

52

Odp: Mały Szlak Beskidzki

Wydaje mi się, że termin B będzie mi bardziej odpowiadał. Co prawda wyklucza to udział Joli, ale myślę, że to można sobie odbić w innym terminie. Zawsze można zrobić MSB w drugą stronę pod koniec wakacji tongue

Co do noclegów, może faktycznie namiot lepszy. Daje większą swobodę noclegów - padamy z nóg --> idziemy spać; mamy jeszcze sił ---> idziemy dalej.

Martwię się jedynie pogodą, nie mam za bardzo doświadczenia w biwakowaniu w deszczu ......

Odnośnie sprzętu, palnik mam, namiot 3-os jest, śpiwór i podkładka pod tyłek też, tylko pałatkę na deszcz musiałbym dokupić.

53

Odp: Mały Szlak Beskidzki

Djinn napisał/a:

Co do noclegów, może faktycznie namiot lepszy. Daje większą swobodę noclegów - padamy z nóg --> idziemy spać; mamy jeszcze sił ---> idziemy dalej.

Proponuję zabrać namioty, bo po rozłozeniu ich na 2-3 osoby nie jest to jakiś kolosalny ciężar, a myślę, że nocować będziemy różnie - w Beskidzie Małym i od Kudłaczy może w schroniskach, a w środkowej części trasy - jako, że zorientowałem się, że nie ma tam schronisk (poprawcie mnie jeżeli się mylę) - właśnie pod namiotem. Nie wiem jak to widzicie?

Djinn napisał/a:

Martwię się jedynie pogodą, nie mam za bardzo doświadczenia w biwakowaniu w deszczu

Rozmawiałem już o tym prywatnie z Lowellem79 i doszliśmy do wniosku, że jeśli się pogoda nie poprawi, to możemy to przełożyć na inny termin. W końcu to ma być przyjemność, a nie jakaś katorga wink.