Temat: Beskid Mały bez Quadów

Dzisiaj moja skrzynka mailowa odebrała bardzo interesującego maila,  oto jego treść:

Witam.

Chciałbym prosić państwa o pomoc w przygotowaniu akcji ekologiczno- edukacyjnej ,którą będę organizował na terenie Andrychowa i Wadowic.
Akcja ma dotyczyć rosnącego problemu quadów i skuterów śnieżnych na terenie Beskidu Małego i polegać na rozwieszeniu Bilbordów i zamieszczeniu ogłoszeń w lokalnej prasie.
Nad akcją obiecał objąć patronat portal Stopquadom.pl.
Na chwile obecną mam już przygotowane fundusze na przeprowadzenie akcji ,dograną drukarnie która wykona bilboardy i pracuje obecnie nad projektem Banera.
Z tym właśnie tematem chciałbym się zwrócić do państwa o pomoc.
Jako ,ze nie jestem grafikiem komputerowym stworzenie dobrego projektu jest dla mnie problematyczne...
Nie dysponuje również zdjęciami które moim zdaniem byłyby odpowiednie dla tego projektu.

Może macie państwo jakiś pomysł.
Myślałem o temacie "Cichy,Spokojny Beskid Mały bez Quadów".
Docelowo chciałbym aby akcja trwała dłużej i miała na celu poruszanie tematyki związanej z możliwymi zagrożeniami wynikającymi z szybkim rozwojem turystycznym naszego terenu.
Będę wdzięczny za każdą radę.
Serdecznie Pozdrawiam

Piotr Budzowski
tel 338753937
email budzik2@wp.pl  "

Na pewno chcielibyśmy poznać szczegóły akcji Panie Piotrze! smile

2

Odp: Beskid Mały bez Quadów

Bardzo ciekawa inicjatywa jestem za.

Jestem tego pewny, w głębi duszy o tym wiem,że gdzieś na szczycie góry wszyscy razem spotkamy się

3

Odp: Beskid Mały bez Quadów

rewelacyjna inicjatywa smile

"Góry upajają. Człowiek uzależniony od nich jest nie do wyleczenia. Można pokonać alkoholizm, narkomanię, słabość do leków. Fascynacji górami nie można" Edmund Hillary

4

Odp: Beskid Mały bez Quadów

Wznowione zostały prace nad banerem:

http://www.beskidmaly.pl/images/Beskid_Maly_bez_quadow.jpg

Będę wdzięczny za rady z naszej strony dotyczące ewentualnych poprawek.

5

Odp: Beskid Mały bez Quadów

lowell79 napisał/a: